WEBORDER

Als vaste klant kunt u bij ons een account krijgen zodat u kunt inloggen in uw eigen persoonlijke online klantomgeving.
Via het webordersysteem kunt u zelf heel eenvoudig uw rit invoeren en heeft u inzicht in uw zending(en) en administratie.

U kunt hier snel en gemakkelijk de status van uw zending zien en uw pakket volgen.

Hoe werkt het precies? 

De door u ingevoerde ritten komen bij ons realtime binnen.
U kunt zelf de gewenste datum, ophaal en aflevertijden invullen, de details van de zending opgeven (type, afmetingen en gewicht) én het gewenste type vervoer selecteren (combo, bus, klep, etc.) 
Uiteraard kunt ook contactpersonen, telefoonnummers, ophaal/aflever locatie, referentienummers en aanvullende instructies opgeven.

Wij accepteren uw rit waarvan u meteen een bevestigingsmail krijgt.
Vervolgens kunt u de status van uw zending bekijken en bij aflevering ontvangt u een e-mail met alle aflevergegevens.
Deze gegevens zijn dan ook direct zichtbaar in uw klantomgeving.

Tevens heeft u de mogelijkheid om zelf uw bonnen of etiketten met ophaal / aflever- en adresgegevens uit te printen.
Bijv. voor op uw zending of voor uw eigen administratie.

Ook kunt u uw facturen bekijken en downloaden en is de volledige rithistorie zichtbaar middels selectie van periodes.
Handig als u bijvoorbeeld nog even wil kijken wie er ook alweer voor die aflevering van 3 weken gelden getekend heeft.

Aanvragen Login weborder