ONZE DIENSTEN

Adhoc / spoedrit:

Uw zending wordt direct opgehaald en rechtstreeks doorgebracht naar de geadresseerde, dus niet gecombineerd met andere zendingen. Hiervoor betaald u een vaste prijs per kilometer, afhankelijk van de ritsoort bus- of combo. Kilometers worden altijd heen en weer berekend.
Dit is de snelste manier om uw zending van A naar B te krijgen.

Overnight:

Uw zending wordt vandaag gehaald en de volgende dag afgeleverd. Uw zending wordt gecombineerd met andere zendingen. Tarieven varieren m.b.t. de tijd dat de zending moet worden afgeleverd. Maximaal 15 kg / 0,5m3.
Dit is relatief voordelig ten opzichte van een Adhoc rit.

Lijndienst: ***

Zendingen waarvoor wij max. 2 dagen de tijd hebben zonder vaste aflevertijd. Uw zending wordt gecombineerd met andere zendingen. Maximaal 20 kg en maximaal 2 colli.
Dit is de voordeligste manier om uw pakket te verzenden.

Transport:

Natuurlijk kunt u ook bij ons terecht voor de grotere werkzaamheden zoals vervoer met een bakwagen of kleppenwagen, vrachtwagen of (BE) trailerwerk.
Hiervoor maken wij gebruik van ons netwerk. Voor deze diensten zijn geen spoedritten mogelijk.

Vaste routes / maatwerk:

VDL heeft ruime ervaring in het verzorgen van vaste dagelijkse of wekelijkse routes.
Hierbij maakt het niet uit of het nu om 1 stop gaat of om 20 stops, wij kunnen voor u de zorg over de volledige planning en eventueel de daarbij behorende administratie uit handen nemen.

Nachtdistributie:

Bijvoorbeeld autoleveringen voor monteurs/engineers of bevoorrading van apotheken. Voor diverse klanten verzorgen wij al deze zogenaamde sleutel-leveringen.
Ook hierbij kunnen wij voor u de bijkomende planning & administratie verzorgen.

Pudo service:

Met behulp van uw eigen logistieke netwerk kunt u gebruik maken van onze locatie als Pudo.
Een Pudo (PickUp DropOff) is een bemande service desk waar uw monteurs en technici onderdelen kunnen ophalen en retour brengen.
Alle handelingen kunnen worden vastgelegd d.m.v. bijvoorbeeld een scanprocedure.

Opslag & Beurs-service:

Heeft uw bedrijf regelmatig presentaties op beurzen? Wij bieden hiervoor een unieke totaaloplossing. Meer informatie hierover vindt u onder de knop “opslag” op de homepage.
Hier vind u ook alle overige info over onze opslag mogelijkheden.

Voor de actuele tarieven en uitgebreide informatie van bovenstaande diensten vragen wij u contact met ons op te nemen. Graag maken wij voor u een offerte op maat.

Vaste Tarieven:

• Stadsrit Almere € 17,50
• Vast tarief Almere>Amsterdam combo/bus resp. € 40,- & € 50,-
• Wachttijd / Laden / Lossen – eerste 10 min. vrij, daarna € 7,50 per 15 min.
• Extra stop op dezelfde route tot max.30 km afwijking € 12,50 per stop
• Extra uren / mankracht voor werkzaamheden € 25,- per uur.

-Wij berekenen voor klanten in Almere geen voorrijkosten
-Genoemde tarieven zijn exclusief btw., tol, pontgelden etc.
-Korting mogelijk naar gelang de ritfrequentie
-Op al onze diensten en leveringen zijn de AVC condities voor koeriersdiensten van toepassing, deze kunt u vinden op onze “diensten” pagina.

***Per 01-01-2018 zijn de lijndiensten alleen nog beschikbaar voor klanten die meerdere zendingen per week verwerken.

U kunt bij ons u waardevolle spullen opslaan voor korte of langere tijd in een beveiligde en verwarmde ruimte tegen aantrekkelijke tarieven. Tijdens onze openingstijden heeft u altijd toegang tot uw goederen en kunnen wij deze vanzelfsprekend voor u naar elke gewenste bestemming vervoeren.
Toegang buiten onze openingstijden? Geen probleem; 1 telefoontje en binnen 15 minuten zijn wij ter plaatse om u te helpen.
Heeft uw bedrijf regelmatig presentaties op beurzen? Is het lastig voor u om steeds weer uw spullen van uw bedrijf naar een beurs te brengen en vice versa? U kunt bij ons uw beursmaterialen opslaan, die wij dan vervolgens nummeren. Bij de eerstvolgende beurs geeft u de nummers van de benodigde materialen aan ons door en wij zorgen ervoor dat uw spullen op de afgesproken tijd op de beurs staan. Als de beurs voorbij is halen wij uw spullen gewoon weer op, om ze vervolgens weer bij ons op te slaan. Onze service, uw gemak!

Liever uw persoonlijke opslagruimte met onbeperkte toegang d.m.v. eigen sleutel? Wij hebben nog enkele loodsen te huur v.v. electriciteit en water. Deze hebben een afmeting van 6m x 3m x 3.60m (D x B x H) en zijn voorzien van een roldeur.

Wij kunnen ook bemiddelen voor complete units met kantoorruimte. Dit zijn zeer ruime units met een aparte kantoorruimte op de eerste verdieping en v.v. een elektrische roldeur.

Voor tarieven en uitgebreide informatie vragen wij u om contact met ons op te nemen.

Als vaste klant kunt u van ons een gebruikersnaam en wachtwoord krijgen om bij ons in te loggen op het Webordersysteem.
Via het Webordersysteem kunt u zelf heel eenvoudig uw rit invoeren. Groot voordeel is dat u grip heeft op uw zending en de bijkomende administratie. Hiermee voorkomt u eventuele onduidelijkheid en kunt u snel en gemakkelijk uw zendingen volgen en heeft u altijd inzicht in uw rithistorie en facturatie.
Ritten die u invoert komen bij ons realtime binnen. Wij accepteren uw rit waarvan u meteen een bevestigingsmail krijgt. Vervolgens kunt u de status van uw zending bekijken en bij aflevering ontvangt u weer een e-mail met de aflevergegevens. Tevens heeft u de mogelijkheid om zelf uw bonnen met ophaal / aflever- en adresgegevens uit te printen. Bijv. voor op uw zending.